Category: Güzel Sözler

Deli Mesajları, Deli Sözleri

Deli Mesajları, Deli Sözleri, En iyi Deli Sözleri

Deli Mesajları, Deli Sözleri, En iyi Deli Sözleri, Sevilen Deli Sözleri, Komik Deli Sözleri, Anlamlı Deli Sözleri, Düşündüren Deli Sözleri, Duygulandıran Deli Sözleri

 

 

 

Deli Mesajları, Deli Sözleri, En iyi Deli Sözleri

Deli Mesajları, Deli Sözleri, En iyi Deli Sözleri

Deli sözleri paylaşmış bulunuyorum. Deli olmak daha iyi olduğunu düşünüyorum. Çoğu akılılardan bin kat daha iyi oluyorlar bence. Arkadaşlar Deli Mesajları istediğiniz sözleri beğenip dostlarınız ile paylaşa bilirsiniz. Bizi takipde kalın. Cünkü daha değişik ve hoş sözler ile karşınızda olmaya devam ediceğiz.

 

 

 

 

İnsan icat oldu. Ekoloji bozuldu.

Delilik öyle kolay olmuyor, ben yıllarımı verdim.

Bilmemek ayıp değil yeter ki çaktırma.

Beni benimle yaşayan bilir, gerisi sadece söylentidir.

Her türlü iyi niyet itina ile suistimal edilir.

Ayrılık içimde bir kor, her gün sobayı tutuşturuyorum.

Dünya delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı.

Sadece güneşli günlerde yürürsen hedef ulaşamazsın.

Hepimiz deli doğarız. Bazılarımız öyle kalır.

Bazen ihtiyacın olan tek şey 20 saniyelik deli cesaretidir.

Kurtlardan teklif geldi. Sürüden ayrılıyorum.

Bir gün keşkelerimle, kendimi boğacam diye çok tırsıyorum.

Herkes iyiliğimizi istiyor ama vermiyeceğiz işte.

İnsanlardan bir şey beklemiyorum, huzurumu kaçırmasınlar yeter.

Bakmıyorsa gözünün yaşına, takmayacaksın taç diye başına.

Süperman de uçuyor ama kimse ona kuşbeyinli muamelesi yapmıyor.

Deli tarafına denk gelmeyin; zira orda ben bile hükümsüzüm.

Benim için hayatta 8 önemli şey vardır: Pamuk prenses ve yedi cüceler.

İnsanların seni ezmesine izin verme; ehliyet al, sen onları ez.

Aslında deli dolu biriyimdir. Artık deliliğimden eser yok, sadece doluyum!

Anlamlı bir söz yazmaya ne gerek var, anlamsız bir hayat yaşarken.

Biz, tilki dönmesin diye dükkânı ateşe verenlerdeniz. Herkes rahatına baksın!

Dünya yuvarlak, ozon delik. Abi ne sapık bir gezegende yaşıyoruz be.

Yol sizi nereye götürüyorsa oraya gitmeyin, yol olmayan yerden gidin ki; iz bırakın.

Bir erkek en çok sevgilisini, en iyi karısını, en uzun annesini severmiş.

Kötü günlerimi güzelleştirmek istemezsen, iyi günlerimi mahvetmene izin vermem.

Hayallerimin peşinden koşsam, fotoselli kapıya çarparım. Öyle bir talih…

“Bütün kadınlar güzeldir.” lafı sürümden kazanmak isteyen erkeklerin uydurmasıdır.

İyi ki leri yanlış insanlara harcayıp, doğru insanlara keşkeleri bırakıyoruz.

Atalarımız zamanında Orta Asya’dan çıkıp da ters yöne gitselerdi, şimdi Japon olurduk.

Aslında deli doluyumdur. Ama şimdi deliliğimden eser yok sadece doluyum.

Şu yaşıma geldim hala ben ne yapıyorum, ne ediyorum, ne oldum cidden hiçbir fikrim yok.

Deli olmayanları hiç anlamıyorum. Düşünsene deli değilsin. Tövbe Bismillah.

Birinden hoşlanırsanız “tamam ulan tamam lanet olsun, seninim” dedirtmeden pes etmeyin.

Susman neyi halleder bilemiyorum ama en azından susunca bir şey sanıyorlar seni!

 

 

 

 




 

 

 

 

 

Asla dediğimden tereddütsüz de vazgeçebilirim. Bence sabrımı benim üzerimde denemeyin.

Kadınmış derler adamı deli eden. Sen ne dersen de, yine kadındır deliyi adam eden.

İnsanın hevesi kalmayınca, hiçbir şeyden ne keyif ne de tat alıyor. Çok pis bir şey, çözümü de yok.

Cehaletin mutluluk olduğu bir ülkede, akıllı olmak deliliktir. Benimle delirir misin?

Ağaçtan düşen yaprak nasıl kurumaya mahkûmsa; gönülden düşen insan da unutulmaya mahkûmdur.

Dost gerçekleri, düşman işine geleni, deli ağzına geleni, aşık içinden geçeni söylermiş.

Deli kadınlar iyidir! Çünkü ne kahkahaları tutsak ne gözyaşları sınırlı ne arzuları mahpus ne de öfkeleri prangalıdır.

Neden sonra; farkına varıyor insan ayağına takılan bütün taşları, yoluna kendi döşediğinin!

Delilik, kendi halüsinasyonlarının gerçek olduğuna kampussohbet.net inanmaktır, din, başkalarının halüsinasyonlarının gerçek olduğuna inanmaktır.

Size yanlış yapan insanları hayatınızda tutun, işleri düştüğü zaman onları görmek çok keyifli.

Ağır Mesajları, Ağır Sözleri

Ağır Mesajları, Ağır Sözleri

Ağır Mesajları, Ağır Sözleri, Sevilen Ağır Sözleri, Ağlatan Ağır Sözleri, Etkileyen Ağır SözleriAğır Sözleri, Affı Olmayan Ağır Sözleri, Basit Ağır Sözleri, Frangmanlar izle

 

Ağır Mesajları, Ağır Sözleri

Ağır Mesajları, Ağır Sözleri

Ağır söylenen sözlerin bazılarının asla geri dönüşü olmuyor arkadaşlar. O yüzden sözlerinize dikkat ediniz tavsiyem. Kırmayın sevdiklerinizi asla. Fani dünya bugün varız yarın yokuz arkadaşlar. Benimde asla af etmicem tek şey var ihanet dostlar. Diğer şeylerin alında telafisi ola bilir. Ama ihanetin telafisi yok ben acıdan. Midem bunu kaldırmamakda. Neyse arkadaşlar ağır sözleri sizlere paylaşmış bulunuyorum. Sevdikleriniz ile paylaşa bilirsiniz.

 

 

 

Yolu doğru olanın yükü ağır olurmuş.

Benim duygularım oyuncak değil, sen fazla çocuksun.

Hayat bazen her şeyi s.kt.r edince güzel.

Sabırdan sonra söylenen söz ağır olur. Söyletmeyin!

Bensiz bir ömür boyu geçir müsait bi yerine.

Hayata baktığın pencereden düşmen dileğiyle; hoşça kal!

Sokak lambası gibisin, kime yandığın belirsiz.

Laf olsun diye konuşmuyorum ki, konuşuyorum laf oluyor.

Gelecekten bahsedenlerin gidişine hastayım.

Kimseyi küçük görme, noktada küçüktür ama cümleyi bitirir!

Her şeyi bilmene gerek yok, haddini bil yeter.

Gözümden akan yaşlar, değerimi bilmeyenlere sadakam olsun!

Su kadar aziz olanlar, su kadar ucuz olanlar var.

Unutma senin küle çevirdiğin kalbe bir başkası üfleyerek can verir.

Ben adam yerine koyuyorum o yerini beğenmiyor.

Ne kimsenin köpeği olduk ne de başkasının köpeğiyle muhatap olduk.

Koyduysa sana yokluğum, işte o zaman mutluyum.

Gidenin arkasından diz çökmeyin, cenaze namazında secdeye varılmaz!

Başka biri olmaya çalışmak, kendinizi harcamaktır.

Yanıltmasın seni melek bakışlar, bazen şeytan bile beni ayakta alkışlar.

Kral olsan ne yazar senin de gideceğin 2 metre mezar.

Aradığınız kişiye ulaşamıyorsanız sorun hatlarda değil, menfaatlerdedir.

Reçetene ‘yol’ yazıyorum, istediğin kadar alabilirsin!

Deli gibi severek aklını almalısın kadının. Yarı yolda bırakıp ahını değil.

Acını içinde tut Allah bilsin. Başkası bilirse acın büyür.

Her insan kendine yakışanı yapar. Çünkü kalite asla tesadüf değildir.

Hadi kaldır kadehi; varsa şerefine, yoksa gidişine içelim.

Hiçbir zaman doğru insan çıkmaz karşına. Ya zaman yanlıştır, ya da insan.

 

 

 




 

 

 

 

Gölgene lafım yok o da seni adam sanıp peşinden geliyor.

Sana değer verip aşkı bulacağıma X’e değer veririm Y’yi bulurum daha iyi.

Ben seni kalbin atsın diye sevdim. Götün kalsın diye değil!

Ölmeyi çoktan göze aldım ama yanımda kimleri götüreceğimi düşünüyorum.

Bazı insan girdiğinde odayı aydınlatır, bazısı da çıktığında.

Suskunluğum soylu bir meydan okumadır ama karaktersiz olanda işe yaramaz!

Yaptıklarıyla küçülenler, laflarıyla büyüdüklerini sanmasın.

Anladım ki birçok insan vücudunun su ihtiyacını, tükürdüğünü yalayarak gideriyor.

Ayrılık kolaysa senin için, el sallamakta zor değil benim için!

Elinden geleni yaptıktan sonra, sıra ayağından geleni yapmakta: Gitmek gibi mesela…

Bana takıl hayatın renklensin, fazla takılma gökkuşağına dönersin.

Oralarda benden yok, bir düşünsen anlarsın. Buralarda senden çok var, görsen şaşarsın.

Kısa mesajda bile 160 tane karakter var ama sende 1 tane bile yok!

Kişiliğinde şeref yoksa eğer ne kadar başın dik yürürsen yürü, gökyüzü dahi yüzüne tükürür.

Bazılarının yalanlarının ulaştığı yerlere bizim hayallerimiz bile ulaşamıyor!

Baş olanlar övünmesin ne gelirse başa gelir, dizler yere değer amma, baş dönerse taşa gelir.

İnsanlar da fotoğraf gibidir. Ne kadar büyütürsen, o kadar düşüyor kalitesi.

Kusura bakma canım tek kişilik benim yanım. Sen yüreğindeki kalabalıkla benim yanına sığamazsın!

Canın yana yana öğrenirsin zamanla kime ne kadar değer vermen gerektiğini.

Ben bana inananı hiç yarı yolda bırakmadım! Yarı yolda bırakanı da; kampussohbet.net bir daha adam yerine koymadım.