Türkiyenin En iyi Portal Sitesinde Siniz - KampuSSohbet

KampuSSohbet Blog Yemek TarifleriYemek Tarifleri

Sizlere birbirinden lezzetli bin bir cesit yemekleri sunuyoruz. Artık ne yapim derdinden sizleri kurtarıyoruz. Tüm dünya mutfaklarını sizlerin önüne döküyoruz..

KampuSSohbet Blog Yemek TarifleriYemek Tarifleri

Sizlere birbirinden lezzetli bin bir cesit yemekleri sunuyoruz. Artık ne yapim derdinden sizleri kurtarıyoruz. Tüm dünya mutfaklarını sizlerin önüne döküyoruz..

KampuSSohbet Blog Yemek TarifleriYemek Tarifleri

Sizlere birbirinden lezzetli bin bir cesit yemekleri sunuyoruz. Artık ne yapim derdinden sizleri kurtarıyoruz. Tüm dünya mutfaklarını sizlerin önüne döküyoruz..

KampuSSohbet Blog Yemek TarifleriYemek Tarifleri

Sizlere birbirinden lezzetli bin bir cesit yemekleri sunuyoruz. Artık ne yapim derdinden sizleri kurtarıyoruz. Tüm dünya mutfaklarını sizlerin önüne döküyoruz..

KampuSSohbet Blog Yemek TarifleriYemek Tarifleri

Sizlere birbirinden lezzetli bin bir cesit yemekleri sunuyoruz. Artık ne yapim derdinden sizleri kurtarıyoruz. Tüm dünya mutfaklarını sizlerin önüne döküyoruz..

 

Sevgiliye Günaydın Sözleri, Sevgiliye Günaydın Mesajları

Sevgiliye Günaydın Sözleri, Sevgiliye Günaydın Mesajları

Sevgiliye Günaydın Sözleri, Sevgiliye Günaydın Mesajları, En iyi Sevgiliye Günaydın Sözleri, Etkileyici Sevgiliye Günaydın Sözleri, Anlamlı Sevgiliye Günaydın Sözleri, Sevindiren Sevgiliye Günaydın Sözleri

 

Sevgiliye Günaydın Sözleri, Sevgiliye Günaydın Mesajları

Sevgiliye Günaydın Sözleri, Sevgiliye Günaydın Mesajları

Bir ufak günaydın insanın yüzünü güldürerek güne başlamasına sebep olmakda. nasıl uyanılırsa öle o gün gecer olduğuna inanmakdayız. Bu kişi çok sevdiğiniz kişi oluyorsa daha çok hoşunuza gide bilir. Neyse arkadaşlar beğendiniz mesajları paylaşa bilirsiniz.

 

Dünyada yok bir eşin, sensin benim güneşim. Günaydın sevgili eşim.

Günaydın, günüme değer katan, günümü aydınlatan en büyük güneşim.

Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin. Günaydın sevgilim.

Günün aydın olsun rüyalarımın meleği. Günün aydın olsun mutluluk sebebim.

Günaydın aşkım, günaydın seninle başlayan her güne.

Güneşin karanlığa veda ettiği şu saatlerde beni düşünen biricik aşkıma günaydınlar.

Benim güneşim bana günaydın mesajı atınca doğuyor sevgilim.

Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm, her şeyim günaydın günaydınlar.

Günaydın yüreğime doğan, içimi ısıtan güneşim. Seni tarifsiz seviyorum.

Varlığınla ruhumu ısıtan kuşatan, varlığım varlığınla anlam kazanan, ruhum günaydın.

Günaydın uykucu şirinim benim yeni bir güne beraber günaydın diyelim.

Günaydın diyorum seninle uyandığım sabaha, gece seninleydim gittim türlü diyara.

Seni seviyorum bebeğim gözlerin gibi bugün de günaydın olsun güneşime.

Günaydın, günün aydın olsun can tanem. Öpüyorum kocaman gözlerinden, burnundan.

Güzelliğin gibi gününde aydın olsun günaydın aşkım sana günaydın sadece sana.

Geçip giden günlere değil seninle gelecek yeni günlere hasretim sevgilim, günaydın güneşim.

Her sabah uyandığımda yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma. Günaydın tatlım.

Günaydın ay yüzlüm günaydın sabahımı aydınlatan güneşim günaydın hayatımın anlamı aşkım.

İyi geceler öpücüğünü de geçtim. Bana yüzlerce günaydın borcun var, unutma.

 

 

 



 

 

 

 

Uzaklarda olup ta göremediğim ay yüzlü gülüm, bahçemin en güzel, en nadide çiçeği günaydın.

Ay doğar ayazlanır, gün doğar beyazlanır, benim sevgili yârim, uyanmaya nazlanır.

Güneş doğdu dünyamıza, gözlerini aç hadi sevgilim aşkımıza. Seni çok seviyorum. Günaydın sevdiceğim.

Günaydın kadınım, günaydın hayat ve gene günaydın içimde sen olup koparamadığım kadınım.

Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Günaydınlar aşkım.

Çayı da şekersiz içiyorum zaten, hiç yormam seni. Tek ihtiyacım ıslak dudaklarından bir kuru günaydın.

Sevgiyi seninle, yaşamayı gözlerine, gülmeyi kalbine, sıcaklığını ellerine, gülüşün ise rüyalarımdaki meleğin ta kendisi günaydın sevgilim.

Günaydın hayatımın anlamı günaydın içimin sönmeyen ateşi günaydın baş tacım. Günaydın güzeller güzelim.

Uykumda bile özlediğim, asla doyamadığım ve doyamayacağım en değerli varlığım. Günaydın, yeni günümüze hoş geldin.

Günaydın hayatımın anlamı gözümün nuru bir tanem gözümü açtığımda aklıma gelen tek gerçek günaydın.

Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın.

İnsan her uyandığında ömründen bir gün gidiyor ama seninle benim ömrüm uzuyor. Günaydın aşkım.

Bu doğan güneş bizim için doğuyor, yeni günü bize doğuruyor. Mutlu bir gün geçirmemiz dileğiyle günün aydın olsun sevgilim.

Her şey seninle başlar. Seninle bir her günüm seninle doğsun. Seninle batsın günaydın günümün en güzel varlığı.

Yeni bir güne seninle başlamak için her günümü senin hayalinle geçiriyorum ki, her sabah sana günaydın bir tanem diyebileyim.

Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim, günaydın kır çiçeğim, günaydın gönlümü fetheden sevgilim. Günaydın.

Sensiz günlerim karanlık sensiz aldığım nefes yarım sensiz güneşi görmeyen benim sevgilim, günaydın can özüm günün aydın olsun.

Sadece rüyalarımda değil, gözlerimde yaşatıyorum seni, gözlerimde olduğun için rüyalarımdasın sevgilim, günaydın.

Bir gün daha başlıyor hayatımda, kısa bir gecenin ardından merhaba diyorum hayata ve hayatıma, seviyorum seni günaydın hayatımın tek gerçeği.

Günaydın yüreğime doğan aşk meleğim, günün aydın olsun. İyi ki varsın, seni çok ama çok seviyorum sevdiceğim.

Sensiz her uyandığım sabah ölüm gibi gelir bana, hayalin gelince gözlerime o zaman cenneti yaşarım sensizliğimde günaydın sevgilim günüm aydın seninle.

Sen başıma gelen en tatlı belasın. Bundan sonraki sabahları benimle uyanman dileğiyle. Sen’li Ben’li sabahlara sevgilim, günaydın seni seviyorum.

Rüyalarımın sahibi sensin, uykumdan uyanınca adın yankılanır odamda, sabah güneşi usulca doğarken, bu mesajı yolluyorum sana günaydın hayatımın anlamı.

Sen benim yıldızımsın, güneşim olduğun gibi, sen benim bitmeyen günlerimsin tıpkı bugün olduğu gibi, günaydın sevgilim günaydın benim en güzel günüm.

Sensiz doğsa da güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsak da, şimdi yanında olamasam da, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni günaydın sevgili.

Bir güneş gibisin sen gözlerimde, geceleri rüyam olursun girersin düşlerime, hayatı buldum gözlerinde, günaydın sevgilim, günümüz aydın olur birlikte.

Güneşe inat seninle sabahlayacağım, güneş kıskansın seninle ısınacağım, yastıklar ağlasın göğsünde yatacağım. Yemin ederim bir tek sana bağlı kalacağım! Günaydın aşkım.

Dünyada birçok insan var kimi mutlu kimi mutsuz kimi gülüyor kimi ağlıyor ama tüm güzelliklere laik biri var oda şuan mesajımı okuyor günaydın.

Yıldızların kayboluşunu izlerken her sabah bir günaydın duymaktı aslında istediğim şimdi sana duymadığımı yazıyorum günaydın dünyanın en güzel gerçeği.

 

 

 



 

 

 

 

Geceleri uzaklara dalar gider gözlerim. Her şeyden çok sana olan özlemim. Bu sabah sırf senin için açıldı gözlerim. Günaydın benim her şeyim.

Yıldızların kayboluşunu izlerken her sabah, bir günaydın duymaktı aslında istediğim. Şimdi sana duyamadığımı yazıyorum sevgili: günaydın dünyanın en güzel gerçeği.

Gözlerimi açtığım zaman senin güzelliğin benim aklımdan çıkmıyor aç gözlerini uyan aşkım sana en çok sevdiğin aşkından günaydın aşkım.

Dün gece gene aklımda sen vardın, şöyle bir içimi çekerek derinlere dalmışım ve sabah senin hasretinle uyanmışım. Seninle beraber uyanmak dileği ile günaydın bir tanem.

Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım.

Bu sabah, bu sabah mavi bulutların avucuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum, güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin. Günaydın bir tanem.

Günlerimde anlamlar gizli bakışların gibi, günlerimde heyecanlar gizli sana baktığımda kalbimin atışı gibi, günlerimde hep sen varsın sevgili, günaydınlar olsun sana.

Günaydın aşkım o kadar güzel bir gün olsun ki bugün, hiç bitmese dediğin ve bitmeye yakınken yarının özlemini çektiğin huzur sevgi aşk heyecan mutluluk ve sevinç dolu bir gün geçirmen dileğiyle.

Güneş herkes için doğar. Ay ise gece uyumayanlar için. Ben güneş olup sadece ve sadece o güzel gözlerin için doğacağım. Günaydın yüreğimdeki boşluğu dolduran güzel sevgilim.

Poyraz Karayel Mesajları, Poyraz Karayel Sözleri

Poyraz Karayel Mesajları, Poyraz Karayel Sözleri

Poyraz Karayel Mesajları, Poyraz Karayel Sözleri, Anlamlı Poyraz Karayel Sözleri, Sevilen Poyraz Karayel Sözleri, Etkileyici Poyraz Karayel Sözleri, Üzücü Poyraz Karayel Sözleri

 

 

 

Poyraz Karayel Mesajları, Poyraz Karayel Sözleri

Poyraz Karayel Mesajları, Poyraz Karayel Sözleri

Sevilen diziden anlamlı sözleri sizler için paylaşmak istedik arkadaşlar. Umarım beğenerek arkadaşlar paylaşa bilirsiniz dostlarım. Yorumlarınızı unutmayınız.

 

 

Ağlama kurban olayım, ağlama. Senin her gözyaşında ben müebbet yiyorum.

El ele verirsek bu dünyada atlatamayacağımız hiçbir şey yok. Öpüşürsek… İmkansızı başarırız. Poyraz

Hayvanları neden bu kadar seviyorsun? İnsanları iyi tanıyorum çünkü.

-Seni görmem lazım. -Sen ne diyorsun ya benim seni komple içime çekmem lazım.

Ayşegül: Ya adam kızını vermiş sana kasadaki dosyayı mı vermeyecek!

Zülfikar: Anlatmaya çalıştım dün! Benim altın gibi bir kalbim yok! Ben polis filan da değilim!

Kal desen de. Kalamam zaten. Hep bu zatenler, keşkeler mahvetti binlerce aşığı!

Poyraz: Ya sen ne biçim doktorsun! Niye sakin olacakmışım! Aşığım seviyorum! Bağımlıyım diyorum!

Ayşegül: Evlen benimle. Poyraz: Sen ciddi misin? Ayşegül: Kalp krizi kadar ciddiyim.

Ayşegül: Poyraz senin aklından kötü bir şey geçiyor. Poyraz: Sen bir de kalbimden geçenleri gör.

Ayşegül: Babam sakın gelmesin. Kalbi var. Düşün. Onun bile kalbi var.

Bilemezsin Albayım bilemezsin. Bizim kaderimiz bu, anlamını bilmediğimiz kelimeleri yaşamak.

Tutunurken benim ellerimi bırakmak zorunda mıydı?

Gitmek ayrılık demek değildir, gitmek gitmektir. Ayrılık; ölümle eş anlamlı.

Bu insanlarla oturulmaz, bu insanlardan anca gidilir!

Anlamıyorsun… Toprağa giren sendin ama ölen benmişim Poyraz.

 

 

 



 

 

Bu dünya her şeyden anlayan insanlar yüzünden bu halde.

Bir insan bu kadar güzel kokmamalı. Haksızlık yemin ediyorum. Çiçek olsam utancımdan solarım ya.

Hadi yaşamayı beceremedik. Ölmeyi nasıl beceremez insan?

Poyraz: Anlamlar Albayım. Bazı kelimelere sığmıyor. Ayrılık mesela. Sevenlerin sınavı diyebilir miyiz?

Mezar taşlarına yanlış adama bulaştılar yazarız. Sorun yok.

Poyraz: Ah be oğlum. Onca yıllık aşk hayatımda bir kere böyle milletin içinde haykırmadım!

Poyraz: Hayalleri kırmayı keşfeden ilk insan benim babamdır.

Gözlerini gördünüz mü? Köy çocukları gibi bakıyordu. Kömür gibi. Öyle mahsun. Öyle fukara.

Sema: Seni bir daha göremeyeceğim sandım bir an. Sefer: Zaten görmüyorsun ki.

Kızları kendimize nasıl aşık ederiz? Kızlar serseri erkeklerden hoşlanıyorlar anladın mı?

Sen sakın büyüme, büyürsen ölürsün oğlum. Poyraz

Zülfikar: Adamlar komünist de yemekleri kötü. Yoldaşlık da bir yere kadar. Kurbağa da yenir mi lan.

Benim başımı belaya sokmak için önce kendimi beladan kurtarmam lazım.

Bu iş böyle yürümeyecek. Yani senin aklından sanki başka şeyler geçiyor. Ben yokum senin dünyanda.

Sen bilmezsin, benim kalbim bile bana yalan söyler. Ona bile güvenmiyorum.

Poyraz: Ev hanımlığı dünyanın en zor mesleği be. Koca evden sen sorumlusun düşünsene.

Poyraz: İyi ki sen varsın… Sen olmasan çoktan pes etmiştim Ayşegül.

Poyraz: Bana her şeyin öğrenilerek yaşanacağını öğrettiler. Yaşanırken öğrenileceğini öğretmediler.

Ben nasıl Bahri Umman oldum biliyor musun? Sevdiklerimden vazgeçerek!

Poyraz: Bana öyle davranma. Ayrılık lafları etme bana. Yakınından kıyısından geçme mümkünse.

Dünyaya haksızlık ediyorsun ama şu an. O kadar da kötü bir yer değil bence.

-Poyraz abi sen hiç aşık oldun mu? Yani hayır ama bir kere omzumdan vuruldum. – İyi de ne alaka şimdi? – İkisi de çok acı veren şeyler. Boş ver şimdi. Büyüyünce anlarsın.

Çünkü sende bir baba buldu! Benim kaybettiğimi buldu! Yine babasız kalmayı istemedi! İşte bu kadar basit!

Gitmeseydin belki de hayat bana bu kadar kötü davranmazdı be baba. Ben seni çağırırım sen de hayatın ağzını burnunu kırardın.

Ayşegül: Bi aşık olalım dedik felaketim oldun Poyraz! Sen sadece bi aşkı mahvetmedin! Bi hayatı mahvettin.

Gözüne uyku giriyorsa sen aşık değilsin. Boğazından lokma geçmiyorsa sen aşık değilsin. Sözün özü, sen sende olduğun sürece aşık değilsin.

Zülfikar: Yanmak mesele değil de. Küresel Güçlerin yerle bir olduğu bir dünya hayalim vardı o yalan oldu.

Bahri: Bu şehir sandığın kadar büyük değil. Bizler basit adamlar değiliz. Bak yedi derviş bir posta oturur iki padişah cihana sığmaz.

Sefer: Ama önce gözyaşlarını sil, dayanamam. Sema: Bunu yaptıran adam gözlerimin içine bakmadan ölmeyecek.

 

 

 

 



 

 

 

 

Poyraz: Ya ne olmuş! Aşık olduk! Sevdik! Ne olmuş! Bütün dünya bir oldu Ayşegül’le beni ayırmaya çalışıyor! Ne yaptık biz ya!

Bahri: Aşıklık zor meslektir evladım. Sevdiğinden bir şey beklemek olmaz. Aşıklık vermek mesleğidir almak olmaz.

Ayşegül: Benim burda bir hayatım yok. Aşık olamıyorum. Sevemiyorum. Bağlanamıyorum. Hayatımda sadece korku var. Nefret var. Acı var. Anlıyor musun beni?

Poyraz: Unuttun galiba. Benim adım Poyraz Karayel. Benim başıma bir takım felaketlerin gelmesi için mantığa gerek yok.

Poyraz: Bir daha görmeyeceksin beni! Kimse de benim gibi sevmeyecek seni! Başka kimsenin kalbi Ayşegül diye atmayacak!

Ayşegül: Poyraz’ın ne yaptığının farkındasın di mi baba? Benimle gelmek yerine senin için ölmeyi tercih etti.

Sinan; Baba neden sevmiyorlar beni? Ben onlara ne yaptım ya? Bir insan aşık oldu diye… Bu kadar üstüne gelinir mi?

Poyraz: Ağlamıyorum albayım. Eriyorum. Yavaş yavaş eriyorum. Biraz şansım varsa buhar bile olurum.

Bir kere küçükken benim hevesim kırılmıştı. Kırık çıkıkçıya götürdüler yine de bir türlü düzelmedi. Hevesim yanlış kaynadı. Hayatım boyunca yanlış şeylere heves ettim durdum. Poyraz

Biliyormusun baba. Ben küçükken hep senin gibi olmak isterdim. Ama artık en korktuğum şey, senin gibi olmak.

Zülfikar: Bu dünya diyorum! Akıl ve zalimlikle yönetiliyor! İsyan etmek bir halta yaramıyor! Aşık olmamız lazım! Çiğdem seninle benim kavuşmamız lazım! Kavuşursak ne olacak biliyor musun! Dünyanın bütün bankaları biz kavuşursak batacak! Hazine bonoları tahviller senetler hepsi yanıp kül olacak! Borsalar, birleşmiş milletler hepsi belasını bulacak.

Poyraz: Evlilik ciddi bir müessese Ayşegül. Şakaya gelmez! Ayşegül: Ne müessesi be! Şirket mi kuruyoruz!