Güzel Sözler | KapmuSSohbet Blog

Category: Güzel Sözler

İntikam Sözleri, İntikam Mesajlar, Doktorlar Chat

İntikam Sözleri, İntikam Mesajlar, Doktorlar Chat

İntikam Sözleri, İntikam Mesajlar, Doktorlar Chat, İntikam Smsleri, İntikam ile ilgili Sözler, Faydalı Sözler, Mükemmel Aşk Mesajlar

 

İntikam Sözleri, İntikam Mesajlar, Doktorlar Chat

İntikam Sözleri, İntikam Mesajlar, Doktorlar Chat

İntikam Mesajları sizler sunmak istedim. İntikam Sözleri toplayım Blog severler için yayınlamak istedim arkadaşlar. İntikam hiç iyi bişi değil bunun altını cizelim dostlar. Bazen size karşı yapılanı kaldıramaya bilirsiniz. İntikam alma yerine bence Yaradana havale etmek daha doğrusudur. İntikamı sözlere dökerek sinirlendiğiniz veya farkında oduğunuzu göstermek için! Size uygun sözü secip yolaya bilirsiniz veya paylaşa bilirsiniz arkadaşlar. Kimsenin Ahı Kimsede Kalmaz Dostlar.

 

İntikam yolculuğuna çıkacaksan iki mezar kaz.

Belki bir gün roller değişir, sen seversin ben unuturum.

Affetmek ve unutmak iyi insanların intikamıdır.

Affetmek en büyük intikamdır diyorlar, hadi intikamını al.

İntikam almayı sevmem ama ödeşmek adettendir.

İntikamın illa soğuk yenmesi gerekmiyor, sıcak da yerim ben!

Benden kurtulamazsın, ben senin vicdan azabınım!

Her şey bitti sanma; ortak günahlarımız var beraber yanacağız.

Bizim için en büyük intikam, Allah’a havale etmektir.

Benim canım yandığı sürece, senin mutluluğun fazla sürmeyecek.

Pişmanlık nedir bilir misin? Merak etme öğreteceğim!

Çok bir şey istemiyorum, senin selanı dinlemek nasip olsun yeter!

Ne kadar kırdıysan o kadar parçalan. Üzül, yıpran, ağla!

Bazen senin hiçbir şey yapmana gerek kalmaz; Allah senin intikamını sessizce alır.

Sahipsiz kalınca tutuşur etekler geri sahiplerine döner bütün köpekler.

Canımı yakacak kadar cesareti olanın, sonuçlarına katlanacak kadar da gücü olmalı.

Elbet bir gün devran döner, herkes yaptıklarının bedelini fazlasıyla öder.

Sevgi her zaman ıstırap çeker, hiçbir zaman ne gücenir ne de intikam almaya çalışır.

 



 

Yaptığım iyilikleri suistimal edenler; yapacağım suikastlere hazır olsunlar!

Saniye saniye beni yaşamak varken, uzaktan takip etmek ne demekmiş öğreneceksin.

Kötü biri değilim ama konu intikam olunca kafam biraz daha fazla çalışıyor.

Bazı yapılanları ne yuttum, ne unuttum. Doğru zaman diye bir şey var, onu bekliyorum.

En güzel rüyalarımızı kabusa çevirenleri en tatlı uykularından uyandıracağız.

Bir zamanlar senin yaptığın gibi ben de seni görmezden geliyorum. Bunun için bana kızamazsın!

Gerçek şu ki; hainlik yaparak gittikleri bu gönülden, helallik istemek için geri dönecekler!

Birilerinin gözyaşları üzerine kurulan her mutluluk; günü geldiğinde en dayanılmaz acılarla intikam alır.

Bir erkek karınızı elinizden aldığı zaman karınızı ona bırakmaktan daha büyük bir intikam yoktur.

Bize sıkıntı döneminde üç maymunu oynayanlara, güzelim günlerde sirk hazırlamak boynumuzun borcudur!

Öyle bir kul hakkım var ki benden alınan; Allah’ım yarına bırakır belki ama yanına bırakmaz asla!

Şimdi susuyorum, söz hakkımı mahşerde kullanacağım. Kaçarı yok, o büyük randevuya herkes gelecek nasılsa.

Bir zamanlar senin yaptığın gibi ben de seni görmezden geliyorum. Bunun için bana kızamazsın!

Hayatı o kadar acımasız yapan beni severken döktüğün o yalan dolu bakışların altında yatan ıslak bakışları.

Kalırsın ortada, böyle sebepsiz sorular sorulur, her gün nedensiz. İntikam ve nefret sana tek kalan.

Bana dediğin gibi bir başkasına da sevgilim dersen dilerim tanrıdan gözyaşların kan kahkahaların hıçkırık olsun.

Bana vermiş olduğun acıyı senden borç aldım, hesabıma yaz. Bir gün mutlaka ödeyeceğim unutma!

Yaptığınız numaraları yutuyorum sanmayın. Şimdilik sadece gargara yapıyorum. Günü gelince suratınıza tüküreceğim!

Bırak ellerimi sensiz kalsın, bakma gözlerime sana alışmasın! Sen içimde nefret, kalbimde intikam ateşisin bundan sonra!

Ahlak yargıları ve cezalandırmaları, daha az sınırlandırılmış olanlara karşı (özgür olan bireylere karşı) ruhsal olarak sınırlandırılmış olanın gözde intikam biçimidir.

Bu dünyada çelme takıp beni düşürmeyi başaranlar; Benim de sizin ayağınıza çelme takacağım yer ‘Sırat köprüsü’ olacak. Bilesiniz!

Yıktın hayatımı sen kahpe sen bu kadar kalpsiz olamazsın şerefini üç kuruşa satamazsın. İnkâr etme beni kandırdın şeytan yüzüne bakıp aldandım bir gülüşün bir öpüşün seni seviyorum aşkım deyişine bağlandım kampussohbet.net sen beni yaktın tek dileğim Allah’ta seni böyle yaksın.

Share this...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Kalpten Mesajlar, Kalpten Sözler, Doktorlar Sohbet

Kalpten Mesajlar, Kalpten Sözler, Doktorlar Sohbet

Kalpten Mesajlar, Kalpten Sözler, Doktorlar Sohbet, Kalpten Smsler, Kalpten Olan En iyi Mesajları, Aşk Mesajlar, Aşk Smsleri

 

Kalpten Mesajlar, Kalpten Sözler, Doktorlar Sohbet

Kalpten Mesajlar, Kalpten Sözler, Doktorlar Sohbet

Kalpten söylenen sözlere kim vurulmazki dostlar. Özelikle kalpten söylenen sözler bayanları çok etkilemekde arkadaşlar. KampuS Sohbet olarak sizler için en tekileyici kalpten gelen sözleri paylaşmak istedim. Sizlerde arkadaşlar sözlerinizi sitemizde kolayca paylaşa bilirsiniz.

Çok sevilen kalpten Gelen Sözlerimiz ile karşınızdayız. Beğendiniz sözlerden birini sevdiklerinize mesaj olarak yolaya bilirsiniz arkadaşlar. Bende Kalpten gelen sözleri çok severim dostlar.

 

 

Hiç nefret ede ede sevdiniz mi? Cemal Süreyya

Gelmemen önemli değil, gelsen önemli olurdu. Özdemir Asaf

Gönül kimi severse, aşk onda güzeldir. Neşet Ertaş

Büyük adam olmana lüzum yok. Sadece adam ol yeter. Alfred Capus

İnsan zamanı durdurmak istediği yere aittir. Amelie

Sevildiğini bilmeden ölesiye sevme. Sonra sevende sen olursun ölende.

Çok fazla nedeni yok. Sadece kalbim seni seçti. First Love

Yalnız yerim, yalnız uyurum, yalnız ağlarım falan. The Big Bang Theory

Hayat beni sevmeni bekleyecek kadar uzun değil. İkinci Şans

Topraktan geldik, toprağa gideceğiz. Mühim olan, çamurlaşmamak. Mevlana

Şımardıysan, artık başka bir düşmana ihtiyacın kalmamış demektir.

Sana susuyorum günden güne, Sana susuyorum ötesi yok işte. Sezai Karakoç

Gülümsemek, yan etkileri olmayan yatıştırıcı bir ilaçtır. A. Glasgow

Bazen yağmur olmak ister insan, Yağmak ister sevdiğinin yüreğine. Cahit Zarifoğlu

Sevgi bin kilometre ötede bile olsa gelir dokunur bize. Kazım Koyuncu

Sorsan ikimiz de maviydik. Ama birimiz deniz, birimiz gökyüzü. Anlatabildim mi? Dexter

Kiminle güldüğünü unutabilirsin; ama kiminle ağladığını asla. M. Kundera

Bırakıp gitmek, kalmaktan daha çok cesaret gerektirir bazen. İrene Cao / Seni Hissediyorum

Gerçekler sizi sardığında tek sığınağınız hayal gücünüzdür. Pan’s Labyrinth

Senden bir şeyler ummak. Umutların en olmazı da bu belki. Saçmaladım gene. Ahmed Arif

Bazen insanlar da ikiye ayrılır; yanınızdakiler, aklınızdakiler. M. Longston

Sakın insanın iyisi ile kötüsünü bir tutma. Çünkü bu eşitlik, iyileri iyilikten soğutur. Hz. Ali

Biz iyi insanız oğlum. Hayatımız boyunca işte böyle kaybedeceğiz. Kardeş Payı

Bazen uzakta olan bir dost, yakında elinizin altında olan bir arkadaştan daha iyidir. Halil Cibran

Bana en çok neyi sevdiğimi sorarlarsa, onlara seni anlatacağım. City Of Angels

Moraliniz bozuk olduğunda neden? Diyen değil, neredesin! Diyecek insanlar olmalı yanınızda. Gore Vidal

Hep bir şeyler eksik oluyor insanın hayatında. Hiçbir zaman tamamlanmayan şeyler. Kuzey Güney

Bir ekmeği son lokmasına kadar yemeyi, bir de ağız dolusu gülmeyi unutma hiçbir zaman. Nazım Hikmet Ran

Öyle bir an geliyor ki, insanın içinde bir şeyler kırılıyor; ne enerji ne istek kalıyor. Umberto Eco

Küsmek nedir bilir misin? Kızdım ama hala buradayımdır. Gitmiyorumdur. Gidemiyorumdur. Küsmek hadi anla demektir.

Huzur denilen o şeyin her santimine ihtiyacım var bu aralar. Bana biraz bahar gerekiyor. Çok üşüdüm. Gorki

 



 

Uçamazsan koş, koşamazsan yürü, yürüyemezsen sürün. Ama naparsan yap ilerlemek zorundasın. Martin Luther King

Elinden geleni yaptıktan sonra, hala olmuyorsa, sıra ayağından geleni yapmakta: Gitmek gibi mesela… Sunay Akın

Birlikte gülüyorsanız mutluluktur, birlikte ağlıyorsanız dostluktur; ama birlikte susuyorsanız, bu aşktır. Marquez

Bazen doğru olanı yapmak için, en çok istediklerimizden vazgeçmemiz gerekir. Hayallerimizden bile. Spider Man

Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur. Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın. Öldüm der durur, yine de yaşarsın. Mevlana

Bana hissettirdiklerini seviyorum, sanki her şey mümkünmüş gibi, sanki yaşamaya değermiş gibi. 500 Days of Summer

Problem yokmuş gibi gülümse. Her şey yolundaymış gibi konuş. Hepsi bir rüyaymış gibi davran. Ve canını yakmadığını farz et. Guest House

Belki başkalarına sarılabilirim, gülebilirim, konuşabilirim, eğlenebilirim ama onların hiçbiri senin kadar değerli değil. Pariah

Doğru zamanda gelen yanlış insana tanıdığın şansı, yanlış zamanda gelen doğru insana tanımadığın sürece üzülen kampussohbet.net hep sen olursun! Çehov

Hani derler ya ben sensiz yaşayamam diye, İşte ben onlardan değilim, Ben sensiz de yaşarım; Ama seninle bir başka yaşarım. Nazım Hikmet

Gitmek için sebep çoktur, ama sevmeye bahane arar kalan. Unutma, kapının koluna uzanacak yaşa geldiğinde gitmeyi öğrenir insan. P.Coelho

Problem yokmuş gibi gülümse, her şey yolundaymış gibi konuş, hepsi rüyaymış gibi davran ve canını yakmadığını farz et. Marian Keyes

Share this...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn