Güzel Sözler | KapmuSSohbet Blog

Category: Güzel Sözler

Klas Mesajlar, Klas Sözleri, Eskişehir Sohbet

Klas Mesajlar, Klas Sözleri, Eskişehir Sohbet

Klas Mesajlar, Klas Sözleri, Eskişehir Sohbet, Klas Anlamlı Sözler, Klas Sevgi Sözleri, Klas Aşk Mesajları, En Sevilien Sözler

 

Klas Mesajlar, Klas Sözleri, Eskişehir Sohbet

Klas Mesajlar, Klas Sözleri, Eskişehir Sohbet

KampuS Sohbet Blog olarak sizler için en klas sözleri paylaşmaya karar verdim. Klas Mesaj yolamak için arkadaşlarına veya sevdiklerinize tam yerindesiniz dostlarım. Çok seveceğiniz süper Güzel Sözleri blog safamızda rahatca bula bilirsiniz.

Sizlerde üst tarafda Gönder kısmından en sevilen sözlerinizi bizim ile ğaylaşa bilirsiniz arkadaşlar. Sosyal medya, Google hesaplarınız ile kolayca dostlarınızla paylaşma imkanıda sunuyoruz. Yapmanız gereken tek şey altaki bitonlara basarak paylaşmanızdır.

 

 

 

Önemsedikçe; yitirdiğim insanlar var.

Beni özle, çok özle. O kadar özle ki canın yansın.

Başıma gelen en güzel şey onun omuzu.

Yarından bir şeyler beklemekle geçiyor ömrümüz.

Bir çığlıktı yalnızlığım hepiniz sağırdınız.

Yazmak; bütün yaralarını yeniden açmak demektir.

Boş zamanlarımda bol bol kafayı yiyorum.

Sevmek güzeldir; Bir daha sevmemek daha güzeldir.

Bana sağır olanlara, dilsizim bundan sonra.

Hayat ileriye bakarak yaşanır, geriye bakarak anlaşılır.

Cool olmak önemli değil kul olmak önemlidir.

Hayal kurmayı seviyorum çünkü orada her şey yolunda.

Mutluluğu sende bulan senindir, ötesi misafir.

Sen yine de bana nasılsın diye sor. Kötüysem iyi olurum.

Ben şimdilerde her şeyi sana bağlıyorum iyi mi?

Sen çiftlikte at tımar ederken, biz insan tımar ediyorduk.

Sen yokken, birkaç defa daha sevdim seni. Helal et!

İnsanlara gereğinden fazla değer veriyoruz çok yanlış yapıyoruz.

Severek yaşamak, hayattaki en büyük meydan okumadır.

Ne kadar silersen sil; ya yırtılır defterin, ya da izi kalır cümlelerin.

Namımızın büyüklüğü, dostlarımızın büyüklüğündendir.

Bu saatten sonra sende fırtına bile kopsa, bende yaprak oynamaz.

Mutlu olmak istiyorsan gururu bırak, gönül almaya bak.

Bakma sen susmalarıma, sözlerin hükmü yok gözlerin karşısında…

Her şeyi geçtim de, en çok kalbimde duruşunu severdim…

Sen uyurdun. Bilmezdin, ben uzaklardan üstünü örterdim her gece.

Mükemmel olmayabilirim. Evet en azından sahte değilim.

Küfür şeytana mahsustur, tövbe insana… Aşk kadına yakışır, sevmek adama!

Aşk yoluna düşersen, cennet tomurcukları gönlünde yeşermeye başlar.

İçine çekildiğim dünya, dışımda bıraktığım dünyadan öyle güzel, öyle gerçek ki.

Ne güzel bir duadır Rabbim, sizi arzu ettiği, görmek istediği gibi eylesin.

 



 

Bazılarına hayvan demek onları yüceltir. Hayvan olmak için masum olmak gerekir!

Gidene kal demek acımak gibiydi, sustum. Ben sana acıyamazdım çünkü.

Ancak zaaflarımızı seven bizi hakkı ile sever, meziyetlerimizi zaten herkes kabul eder.

Ne kadar kızarsam kızayım; Bir tebessümüne yenik düştüğüm insanlar var.

Ağzımda lokma varken konuşmak kolay da; yüreğimde sen varken susmak ne zormuş.

Annesinden dayak yediği halde, yine anne diye ağlayan bir çocuktur aşk.

Hiçbir şey güzel olmayacak ama yaşıyorum ulan ben, bundan daha güzel bir şey mi var?

Seni mutsuzluğa götüreni değil. Her gün senin mutluluğun için dua edeni sev.

Şimdi seni buraya iyi kötü yazar yazar anlatırdım da, elim gitmiyor kimseyle paylaşmaya.

İnsanlar göründükleri gibi olmalıdır. Eğer değillerse hiç görünmesinler daha iyi.

Küsmek ve darılmak için bahaneler aramak yerine, sevmek ve sevilmek için çareler arayın.

Hiç kimse kahır yaşamak için aşık olmaz. Kahrın da hoş, lütfun da hoş diyebilmektir aşk.

Benimle ömür geçer mi ki dedim. Senle geçirmeye ömür yeter mi? Dedi. İşte bu bana bir ömür yetti.

Aptalım. Çünkü canın ne zaman isterse o zaman geldin ve ben hiç birinde hayır diyemedim.

Eğer hayatında senin saçının teline bile zarar gelmesini istemeyen biri varsa, o da kuaföründür. Gerisi yalan.

Tabağı ben kırsam sakar; Annem kırsa nazar; Babam kırsa orada tabağın ne işi var. Bıktım artık ulan.

Hayatınızda denge sorunu varsa, etrafınıza dikkatlice bakın; muhtemelen birini yanlış bir yere koymuşsunuzdur.

Beklediğimden değil ama insan bazen karşısındakinin onun için bir şeyler yaptığını duymak değil görmek istiyor.

Bırak o çağdaşlar, ne derse desin. Hayat bir sınavdır, bu hüküm kesin. Secde et ki; varsın Allah`a sesin. Sanma ki; önünde seçenekler çok; ya Kur`an, ya hüsran, üçüncüsü yok.

İnsan, gönlündeki hâle hâkim olabiliyorsa buna sevgi denir. Ama gönlündeki hâl insana hâkim ise onun adı aşk olur.

Altın Mesajlar, Altın Sözler, Özel Güvenlik Chat

Altın Mesajlar, Altın Sözler, Özel Güvenlik Chat

Altın Mesajlar, Altın Sözler, Özel Güvenlik Chat, Altın Gibi Mesajlar, Altın Gibi Sözler, Ramazan Bayramı Mesajlar, Kurban Bayramı Mesajlar

 

Altın Mesajlar, Altın Sözler, Özel Güvenlik Chat

Altın Mesajlar, Altın Sözler, Özel Güvenlik Chat

Bazen olurya bir hoş söz söyleriniz. Yada o an aklınıza mükemmel şaşırtıcı sözler dökülür dudaklarınızdan. işte o an Altın Sözler oluşur dudaklarınızda. En mükemmel Altın Mesajları sizlere paylaşmak istiyorum arkadaşlar. Umarım bu hoş sözleri beğenirsiniz.

Kampus sohbet blog takip etmeyi unutmayın yeni sözlerimiz ve yemek tarifleri ile karşınzıda olama devam ediceğiz dostlarım

 

 

Hayatın amacı, amaçlı bir hayattır.

Başarı hataları, başarısızlık yetenekleri gizler.

Başarıncaya kadar her başarı hayaldir.

Kabul edilen bir yanlışlık, kazanılmış bir zaferdir.

Kişisel başarı için televizyonunuzu öldürün.

Rüyaları gerçekleştirmenin en iyi yolu uyanmaktır.

Başarı yolundaki sürat isteğin şiddeti kadardır.

En büyük ve karlı yatırım, kendine yapılan yatırımdır.

Hiç kimse görmek istemeyen kadar kör değildir.

Adam olmak cinsiyet meselesi değil, şahsiyet meselesidir.

Taşı delen suyun gücü değil, damlaların sürekliliğidir.

İnsanlar sizden eleştiri isterler ama tek duymak istedikleri övgüdür.

Paranın değerini öğrenmek isterseniz, borç almaya çalışın.

Acı çekmeden mutlu olunmaz. Ve mutlu iken de acılardan kaçınılmaz.

Siz kendinizi başarılı yapmazsanız, kim sizi başarılı yapar ki?

Umut içerisinde yolculuk etmek gidilecek yere varmaktan daha güzeldir.

Para her şeyi yapar diyen adam, para için her şeyi yapandır.

Bol bol gülümse. Hem maliyeti sıfırdır. Hem de bedeline paha biçilemez.

Kişinin geleceğe yönelik umudu, şimdiki gücünün kaynağıdır.

Dışımızdaki dünya bizden daha hızlı değişiyorsa sonumuz yakın demektir.

 




 

Bir insanın büyüklüğü, çenesinden yukarıya bakılarak ölçülür.

Büyük beyinler fikirleri, orta beyinler olayları, küçük beyinler ise kişileri konuşur.

Unutma ki, yüksekte yer tutanlar, aşağıdakiler kadar emniyette değildir.

Yaşanmadan öğrenilmez felsefesi, öğrenmeden yaşamayı seçenlerin ideolojisidir.

Gerek yok her sözü laf ile beyana. Bir bakış bin söz eder, bakıştan anlayana.

Herkes insanlığı değiştirmeyi düşünür ama hiç kimse kendini değiştirmeyi düşünmez.

Başkalarının kafasındaki siz imajınızdır. Sizin kafanızdaki siz ise gerçeğinizdir.

Kazanacağınızı ya da kaybedeceğinizi düşünüyorsanız, her iki durumda da siz haklı çıkarsınız!

Edep’in ne kadar önemli olduğunu bilseydiniz, Allah’tan rızık yerine, edep talep ederdiniz.

Kurnaz insanlar okumayı küçümser, basit insanlar ona hayran olur. Akıllı insanlar da ondan yararlanırlar.

Okunu hedeften öteye atan okçu, okunu hedefe ulaştıramayan okçudan daha başarılı sayılamaz.

Ben derdimi ne dostuma söylerim ne de düşmanıma. Zira dostum üzülür, düşmanım sevinir. Beni en iyi Rabbim bilir.

Bu dünyada başarı bilenlerin değil yapabilenlerindir. Yapabilmek için yapmaya başlamak gerekir.

Duydum ki gıybetimi yapmışsın, yüzüme söylemekten kaçmışsın, benim gibi bir acizden korkmuş Allah’tan korkmamışsın.

Hiçbir zafer amaç değildir. Zafer, ancak kendisinden daha büyük bir amacı elde etmek için belli başlı bir vasıtadır.

Herhangi bir sorunu çözmek istiyorsanız şu üç soruyu kendinize sorun; Ne yapabilirim? Ne okuyabilirim? Kime sorabilirim?

Gördüğünüzde; size Allah’ı hatırlatan, konuştuğunda bilginizi artıran, ilmiyle de size ahreti hatırlatan, sizin için en hayırlı arkadaştır.

Dünya üç grup insandan oluşur, sonuçları ortaya çıkaran küçük bir başarılı grup, olup biteni seyreden oldukça büyük bir diğer grup ve nelerin olup bittiğini bilmeyen muazzam bir kalabalık.

Pratik insan, istediğini elde etmeyi bilendir. Filozof, insanların ne istemesi gerektiğini bilendir. Başarılı insan istemesi gerekeni elde etmeyi bilendir.

Başarılı olmak isteyen her insan için iki kritik bilgi vardır. Gücünü bilmek! Haddini Bilmek! Aslan olunca karanın kralı olduğunu bilmek gücünü bilmektir kampussohbet.net ama suya girip timsaha kafa tutmaması gerektiğini görmek ise haddini bilmektir.