Archive for Aralık, 2017

Whatsapp Durumları Sözleri, Whatsapp Sözleri

Whatsapp Durumları Sözleri, Whatsapp Sözleri

Whatsapp Durumları Sözleri, Whatsapp Sözleri, Whatsapp  Mesajları, Resimli Whatsapp  Sözleri, Aşk Sözleri, Aşk Mesajları

 

Artık günümüzde büyük, kücük demezsizin kulanmayan yok sanırım whatsappı. Bence kulanmayan hiç kimse yok bu programı. O yüzen sizlere whatsapp durum sözleri paylaşmak istedim.

Devamlı arkadaşlarına gösteriş yapma maksatıyla eklenen sözler olarak biliyorum ben. Beğendiniz sözleri kopyalayıp veya aklınızda kalarak paylaşa bilirsiniz. KampuS Sohbet Blog sayfamız sizler için en kaliteli Güzel Sözleri yayınlayama hızla devam ediyor.

 

 

Whatsapp Durumları Sözleri, Whatsapp Sözleri

         Whatsapp Durumları Sözleri,                            Whatsapp Sözleri

Haydi Söyle!

Oynamazsan kazanamazsın.

Just Sleeping

Serçe gibisin kardeşim.

İyi mi böyle?

Na-müsait (Müsait değil)

Yetersiz bakiye.

Sen ağlama, akar makyajın.

Durum murum yok.

Sanmıyorum ama iyi geceler.

Varsayalım yokuz!

Dünyanın en komik durumu…

Çirkin ve beyinsiz…

Tek olmak soğuktur, üşüme.

Velev ki konuştuk?

Durumum yok, yazamıyorum.

Çalgıcı karısı Binnaz…

Çünkü sen çölüme kar oldun.

Sabaha kadar yolu var.

Baktın olmuyor, daha çok bak.

Ne haliniz varsa gülün.

Olduğu kadar, olmadığı kader…

İlgi çekici bir durum…

Buraya yazmak da moda oldu.

Biz kaybettiklerimiziz.

Ağlama sevgilim ıslanıyorum.

Askerdeyim. Sen de gel.

Gazozuna hiç ilaç atan oldu mu?

Kuşlar güzel, hayat uçuyor.

Buralar bir zamanlar hep tarlaydı.

Büyüdük ve kirlendi dünya…

Neden yazmıyorsun, canımın içi?

Çiçek versem, kanar mısın?

Hep kazanıyorsun, ey çözümsüzlük.

Sen çevrimiçi, ben çevrimiçi…

Kim vurduya gittim, birazdan dönücem.

Saçım şekil, önümden çekil.

Acele işe çünkü benim de çişim geldi.

Mai kadar kalbimdeki yerin.

 




 

Tükürmekle söner mi hiç can yangını?

Bi tanısan sende çok söversin.

Bende duran zaman sende nasıl geçiyor?

Aferin kirpik, gözüme girdin!

Sen online ben online, konuşsana layn.

İnsanlık öldü, katili menfaat!

Tecrübe yenilen kazıkların bileşkesidir.

Sözün bittiği yerde bekliyorum.

Aşk, kalbi geleceğe örgütleyen siyasettir.

Şarap olayım, şerefe kaldır beni.

Öp beni, bu bütün soruların cevabı olur.

Bence şimdi sen de herkes gibisin.

Sanırsın ki meclisteki tasarıya geç kaldı.

Kader satılmıyor ki iyisini alalım.

Aşk iki kişiyle oynanır, iyi olan kaybeder.

İnsan kör ise güneşin suçu nedir?

Uzaktan şöyle bir “sucuk” dersen olabilir.

Muhabbet ağına giriş için dokunun.

Her türlü iyi niyet itina ile suistimal edilir.

Erkekler ikiye ayrılır maç yaparlar.

Dal rüzgârı affeder ama kırılmıştır bir kere.

Ey akıllı telefonlu Türk Gençliği!

Hakkıdır paraya tapan milletimin istismar.

Türkiye güzel ülke de, çevresi kötü.

Enektarlar goltuğun altında galık, beni ara!

Ayrılık dayanılır gibi değil, değil mi?

Seni anlatabilmek susmaktan geçiyor bu aralar.

Bonibon, bonibon çantada cepte bonibon.

Ehemmiyetsizleştirmemeliyim diyorum bazen. Lakin.

Yanaklarım varken canımı sıkman çok saçma.

Unutamam ama çok iyi unutmuş numarası yaparım.

Atom fiziğine de profesörlüğü de lanet olsun.

Ben sana kendine gel diyorum. Bana gel demiyorum.

Aşk mı para mı? – “Aşk” olsun tabii ki de para.

Bin “günahın” olsa da bana, bir “gün ah’ım” yok sana.

Bizim şiir olduğumuz kalbe, kimse şair olamaz.

Whatsapp tavuk durum (Ahh şu İngilizce karakterler.)

Bugün yine en çok satanlar listesinde insanlar var.

Allah’ım sen bana doğru yolu göster, o mal beni bulamaz.

Bu hayatta gülmemi isteyen tek kişi fotoğrafçıydı.

Beş kuruşluk insanların milyonluk tavırlarına hastayım.

Müzik ruhun gıdasıdır. Karnınızı doyurun gençler.

Birinin seni hiç unutmamasını istiyosan, ondan borç al.

İnsanı iki şey ayakta tutar; biri sol diğeri sağ ayak.

Beyinlerimiz savaşsın isterdim ama görüyorum ki silahsızsın.

Aşkımızın suya düşeceğini bilseydim, balık olurdum.

Dokuz doğurdum yalnızlığında. Gel de sahip çık çocuklarına.

Bir tek ben akıllıyım. Geriye kalan herkes geri zekâlı…

Hayatımızın en güzel yılları telefonu şarja takmakla geçip gidiyor.

Sen güzel ve zeki bir kadın istersin ama arkanı anan toplar.

Bir yalnızlık inşa ediyorum ki hiç sorma Mimar Sinan halt etmiş yanımda.

Önceden altını çizdiklerimin şimdi üstünü çizmekle meşgulüm.

Süper Romantik Sözleri, Romantik Mesajlar

Süper Romantik Sözleri, Romantik Mesajlar

Süper Romantik Sözleri, Romantik Mesajlar, Romantik Sözleri, Romantik Smsleri, Cuma Mesajlar, Kandil Mesajları, KampuS Sohbet

 

 

 

Süper Romantik Sözleri, Romantik Mesajlar

Süper Romantik Sözleri, Romantik Mesajlar

Mükemmel Romantik Sözler ile karşınızdayız dostmar. Sevdiğiniz kişiye romantik mesajlar yolayarak yüzünü güldüre bilirsiniz arkadaşlar. KampuS Chat olarak sizlere en sevilen sözleri bir araya getirmeye hızla devam ediyoruz.

Blog sayfamzıda tüm Yemek Tarifleri ve Güzel Sözleri kolayca bula biliceksiniz. Artı sizlere kolayca onay beklemeden yayınlaya bilirsiniz.

 

 

 

Sana şiir yazmak ne haddime. Varlığın şiir zaten…

Yağmur başlayınca gelse de ıslansak diyeceği biri olmalı insanın.

Zamansız gelme elim kolum dağınıksa sarılamam.

Gönül, han değil dergâhtır. Paldır küldür girip çıkılmaz, günahtır!

Çek bakışlarını gözlerimden, aşk bu şeytan doldurur.

Senin suçun yok ”hayat” ben buraya zaten ”elveda” demeye geldim.

Besmelesiz başladım diye mi, doyamıyorum seni sevmeye?

Seni sevmek; olmayacak bir nedeni, gelmeyecek bir gideni, beklemek gibi.

Herkes kaybettiği kadar içecekse o masadan en son ben kalkarım.

Beni hep yanlış anladın sen. Sana geleceğim ol demiştim. Gel ecelim ol değil…

Gel beraber alalım nefesimizi sevdiğim, sensiz boğazımdan geçmiyor.

Mutlu anlarda herkes birlikte olur. Mühim olan mutsuzluğu da paylaşabilmek…

Yalnızlık insana çok şey öğretirmiş, ama sen gitme ben cahil kalayım.

Ekmeğime hoşçakal sürdün ya sen, ben şimdi ‘aşk’ karınla; sana, ne şiirler yazarım.

Bazıları konuşmaz; gözlerine beş saniye bakar, ömründen beş yıl gider.

İlham perisi kaçmış şair gibiyim… Kalemim söz değil, yüreğim sensizlik yazıyor…

Kıskançlık falan değil ki bu. Benim olanı başkasıyla paylaşamam. O kadar.

Sen daha benim, senin için neler yapabileceğimi görmedin. Seni çok sevebilirim mesela…

Gözlerinin ‘kahve’sinden koy ömrüme, kırk yılın hatırına ‘sen’de kalayım.

Öyle çok yanar ki için dünyadaki bütün suçları işlediğini sanırsın. Oysa sadece sevmişsindir.

Güneş altında söylenmedik söz yokmuş. Bu yüzden geceleri söylüyorum sevdiğimi.

Sanki hiç pişman olmamışım gibi, hayat karşıma ‘seni pişman ederim’ diyenleri çıkartıyor.

Onunla ne zaman lades oynasak hep o kazandı. Kalbimdeyken nasıl aklımda derdim.

Fazla abartmayın. Çünkü yerlere göklere sığdıramadığınız aşk, bir gün bir hoşçakala sığacak.

Uyudun mu? diye yazılır, “Ne olur uyumamış ol, konuşmaya ihtiyacım var” diye okunur.

Belki de hayatımızı değiştirecek insanlar yolda yürürken sessiz sedasız geçmişlerdir yanımızdan.

Seni anlatabilsem seni… Yokluğun, cehennemin öbür adıdır. Üşüyorum, kapama gözlerini.

Daha iyilerine layıkmışım. Kendim için doğru kararlar verebiliyor olsam senle ne işim olur zaten.

Bu da benim yeteneğim. Olmasan da severim seni, hatta ayrılırım senden, haberin olmaz.

Artık hep hayal ettiğimiz yeni bir başlangıcı değil; hiç düşünmediğimiz mutlu bir sonu istemeliyiz.

Aklımda olduğun sürenin yarısı kadar yanımda olsan, hiç sorun kalmayacak gibime geliyor.

Eğer inceldiği yerden kopmasına izin vermezsen, gün gelir en sağlam yerinden kopar… Canın yanar…

Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler; ağzına dolar insanın. Sussan acıtır, konuşsan kanatır.

Aşk şişe çevirmece oyunundaki şişeye benzer. Kimde durursa dursun ya doğruluk ister ya da cesaret.

Sen, bir matematik eşitsizliğinde bilinmeyensin. Anlaşıldı; ‘yalnız bırakarak çözeceğim seni.

Şarkılara neden “parça” dendiğini biliyor musun? İhtiyaç duyduğunda bazıları eksik yanını tamamlıyor.

Yetimhanede yaşayan küçük bedenlerin, ranzalarına yazdıkları “anne” kelimesi kadar masum olmalı aşk.

Ben kıskancım. Kıskanırım, karışırım, kızarım ama gitmem hep yanında olurum. Seni en güzel ben severim.

Eğer beni bu sokakta, bu semtte, bu şehirde bulamazsan sevgilim bil ki ben; gözlerinin daldığı yerdeyim.

Allah’ım beni öyle bir sonbahar ayazı öldür ki, sevdiğim mezarıma koyacak tek bir gül bile bulamazsın…

Bir çocuk masumiyetiyle, bir kez daha ”elma” diyorum artık çık! Aşksız kaldım sevgili, korkutuyor yalnızlık.

Kaçmak istedikçe sana yakalanıyorum. Söndürmek istedikçe sana yanıyorum. Yenildim işte! Yine de seviyorum…

Öyle ucuz değil gül koklamak. Gül tutan ele diken batmalı. Bir aşka gönül veren, o aşkın kapısında yatmalı.

Öyle bir çık ki karşıma, her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi, az kalsın ölüyormuşum gibi hissedeyim seni.

Bazen “o” senden daha fazla mutlu olsun diye, mutsuzluğu göze alabilirsin. Hatta çok güzel mutsuz olabilirsin.

Üşüdüğümüzde camı kapatmak kadar kolay olsaydı keşke, sevilmediğimizi anladığımızda o kişiye yüreğimizi kapatmak.

Dediler ki: eskiden böyle değildin, içine kapandın. Dedim ki: içindekiyle yetinen bu kalp artık sizi ne yapsın.

Duvardaki yangın düğmesini örten cam parçasıyım, kurtuluşun olacaksa hiç düşünme ayakkabının topuğuyla kır beni.

Sen istediğin kadar unutacağım diye uğraş, nasılsa bir şarkı çalar kulağına bir yerlerden ve tekrar hatırlarsın.

O kadar yoruldum ki artık hiçbir şeye şaşırmıyorum. Ve umurumda değil hiç kimse, ne halim varsa görmekle meşgulüm.

Yakınlık, uzaklıktan daha sıkıntılıdır. Çünkü her yakınlıkta kaybetme korkusu, uzaklıkta ise kavuşma ümidi vardır.

Öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın. Belki bin tane aşktan geçmiş olayım ve hiçbiri gözümde olmasın.

Kanaya kanaya iyileşir bazı yaralar. Aşk gibi, ihanet gibi, yalnızlık gibi. Geç olur, güç olur ama sonunda mutlaka olur.

Küçükken annem, yerde ekmek görünce: yükseğe koy kuşlar yer derdi. Sevdiklerimizi hep yüksekte tuttuk, acaba kuşlar mı yedi?

Olsun be aldırma. Yaradan yardır sanma ki zalimin ettiği kârdır, mazlumun ahi indirir sahi. Her şeyin bir vakti vardır!

Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgili bulmaktır…

Dün bir şarkı çıktı radyoda, yarısına ben eşlik ettim yarısına gözlerim. Söylemek çok acıtıyor ama ben seni çok özledim.

Sevgi ne boğazda, ne mum ışığında yemek yemek, ne de pahalı bir pırlanta demek. Sevgi; bir lokmada iki mutlu insan demek…

Yaprak döken gençliğimin satir aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin.

Seninle karşılaşmam hayatımın en büyük hatasıydı ve sırf seninle diğer tarafta karşılaşmamak için helal ediyorum hakkımı!

Bir gün, bir rüzgar eserse oralara. Benim sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına, unutma! Sende bana bir tutam sevgi yolla.

 




 

Gel! Bekliyorum, kalbimi kır yine, canımı yak! Daha da acıt hatta. Seni başkasıyla düşünmekten daha fazla acıtmaz sonuçta.

Saçlarından ödünç ver. Dört bahar geçti. Çiçek kokusu öpmedim. Çok oldu mutluluktan vazgeçeli. Gülüşünden ver ömrümden al.

İçin ağlasa da kim duyar seni? Kim anlar dışarıdan olup biteni? Leyla’nın yüzünü görenler bilir: Mecnun’un kalbine batan dikeni.

Yağmalandı kalbim, ömrüm, her şeyim. Kurşuna dizdiler anılarımı, yenik düştüm bu savaşta neyleyim, bir mezar nasılsa işte öyleyim…

Sana kavuşmak değil niyetim, merak etme! Yolda bir dilenci görsem para bile vermiyorum ‘Allah sevdiğine kavuştursun’ der diye.

Sen bazen zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen hayatın cesaret veren mutluluk yanı ve sen her zaman sevgimin tek nedenisin.

Seninle olmanın en güzel yani ne biliyor musun? Ellerin ellerime değmeden avuçlarımı terleten sıcaklığını ta yüreğimde hissetmek…

Dünyada 2 renk gül olsun, biri kırmızı diğeri beyaz. Sen beni unutursan kırmızılar solsun, ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.

Ve sen hiçbir zaman sol anahtarı yaptıracak bir çilingir bulamazsın. Bana kalırsa sen, ömrünün sonuna kadar, o şarkının kapısında kalacaksın!

Gecenin karanlığındasın, güneşin ışığında, suyun damlasında, selin coşkusunda kimi yanımdasın kimi rüyamda ama hep aklımdasın sakin unutma…

Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir. Ve aşk öyledir ki nerde imkânsız varsa onu seçer.

Eğer şu an konuşacak durumda olsaydım, sesini duymak için neler vermezdim, seni ne kadar çok sevdiğimi anlatamam, yolunu bulabilseydim zaten şu anda çile çekmezdim…

Ruhumu yerlere serip hasret çektirende olsan, ne aşkına bedduam nede sana kinim var, deryada akar gibi bin bir dertle dolsam da, seni mahşere kadar sevmeye yeminim var!

Sözlerin aklımda ya da aklımın ardında, hayalin karşımda ya da sesin kulağımda, ya ben çıldırıyorum, ya da çok kampussohbet.net özlüyorum, ya özlemek, ya da özlenen çok özel bir tanem.

Sevmiyorum şu saatin sesini, akmasın dursun zaman. Her şeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; yalan. Senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan.

Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da… Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de… Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek…

Aşk; topuklarından etine kadar işlemiş bir nasır gibidir. Ya canın acıya acıya adım atacaksın, ya da canını acıta acıta söküp atacaksın. İki yolda da tek bir gerçek olacak; canın çok ama çok acıyacak…

Üç harf yan yana kaç şekilde gelir bilir misin? Aşk dersin. Sen dersin. Ben dersin. Sen, ben biter; biz dersin. Gün gelir git dersin. Peki, dur kelimesinden haberdar değil misin? Dur demeyi bilmez misin? Git demek kolay, dur diyebilecek kadar yürekli misin?